Garantie en retourneren


Garantie

Op alle producten die Fietsshop Haren levert zijn de standaard fabrieksgaranties van toepassing. Indien documentatie bij de producten is bijgeleverd kun je hier meer informatie over vinden.

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

Je stuurt een e-mail naar info@fietsshopharen.nl als je een defect constateert aan het product. Vermeld het factuurnummer en geef een korte omschrijving van het geconstateerde defect. Je ontvangt daarop van ons een e-mail met daarin alle informatie omtrent de verdere afhandeling.

Ruilen en/of retourneren

Vanzelfsprekend kun je het product na ontvangst op je gemak bekijken of - in het geval van kleding en schoenen - passen. Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen een product te ruilen of te retourneren of de koop ongedaan te maken. Het product mag uiteraard door jou niet gebruikt of beschadigd zijn. Onderkleding en complete fietsen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Verzegelde verpakkingen mogen echter niet worden geopend. Fietsen of speciaal voor jou bestelde producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Producten worden alleen retour genomen in ongeopende en/of onbeschadigde verpakking.

Hoe te ruilen en/of retourneren?

Als je een product wilt ruilen/retourneren dan mail je naar info@fietsshopharen.nl. Vermeld in de mail het factuurnummer en wat je wilt retourneren en waarom. Wil je iets ruilen, vermeld dan ook wat je weer retour wenst te ontvangen.

Je ontvangt daarop een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent het ruilen/retourneren.

Hoe lang duurt het?

Na ontvangst van een retour ontvangen product wordt bij een retour of het ongedaan maken van een koop binnen 5 werkdagen het factuurbedrag op jouw bank/girorekening teruggestort

Bij het ruilen van een product duurt het normaliter 5 werkdagen, na ontvangst bij ons van het te ruilen product, dat je het nieuwe product in huis heeft.

Wat zijn de Ruil/Retourkosten?

Je betaalt de verzendkosten bij ruilen of retourneren om het product naar Fietsshop Haren op te sturen zelf.
Wij betalen de verzendkosten bij ruilen om het gewenste product naar jou op te sturen.

Niet-complete- en/of defecte producten

Het is natuurlijk mogelijk dat er bij een product een onderdeeltje o.i.d. mist of dat je aan het product een defect constateert. Meld dit dan direct, maar in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling door middel van een e-mail aan info@fietsshopharen.nl . Geef hierin aan wat er mist of welk defect je hebt geconstateerd.

Op werkdagen ontvang je dan binnen 24 uur een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent de verdere procedure. Je betaalt uiteraard dan geen verzendkosten

sparta/
batavus/
cortina/
nieuwe-fietsen/?merk=brompton
puky/
loeki/
gazelle/
nieuwe-fietsen/johnny-loco-fietsen
nieuwe-fietsen/lugano-fietsen